Potlač vlastného textilu
Zákazníci si často kúpia tričko a mikinu v Decathlone alebo H&M a chcú na ne vytlačiť vlastný motív. Jasné. Chápeme. Dá sa to, ale tričká určené na potlač majú pred nimi mnohé výhody. Napríklad iné šitie.
Pri ich navrhovaní sa myslelo na to, aby v priestore, kde pôjde logo nebolo šitie, aby tam kde chcete vlastné logo alebo nápis, či obrázok nebolo už logo výrobcu trička. Potom zápasíme s tým, kam tu vašu potlač umiestniť, aby finálny produkt vyzeral dobre.
A nejde len o strih a branding doneseného textilu. Ide aj o samotnú kvalitu. Pri reklamnom textile vieme zo skúsenosti výrobcu, aj našej, že potlač bude dobre držať a farby budú žiarivé. Pri donesnom sú výsledky väčšinou dobré, ale nebudeme klamať, niekedy je výsledok slabší. A môžeme teraz polemizovať, či naše kritériá na kvalitu potlače lícujú s kritériami zákazníka.
Disponujeme aj vlastným skladom, ale nakupujeme textil aj od overených dodávateľov a výrobcov. Ako napr. Malfini alebo Corgoň classic s.
Vyšívanie na vlastný textil
Viacmenej platí to isté ako v prípade potlače na vlastný textil. Najmä šitie.
Na čo cítime potrebu upozorniť je, že zákazníci si často kúpia textil z veľmi tenkého materiálu, ktorý sa ťažšie vyšíva, alebo na ktorý radšej vyšívať nechceme. Ideálne je, aby mala látka 180-200g.
Potlač vlastných predmetov
Toto je naša obľúbená disciplína. Hádanie z akého materiálu je produkt vyrobený, bez technického listu, samozrejme.